top of page

יום שלישי, 22 בספטמבר 2015

להישאר או לברוח

נשאר בינתים

אֵין לִי לְאָן לִבְרֹחַ

מִפְּנֵי עַצְמִי

אֵין לִי סִבָּה לִבְרֹחַ

וְגַם לֹא עִם מִי


נִשְׁאַרְתִּי עִם הַמִּלִּים

וְהַדַּף הַלָּבָן

אִם אַתֶּם יְכוֹלִים

אָז אֲנִי כַּמּוּבָן


זוֹ דַּרְכּוֹ שֶׁל עוֹלָם

וְיֵשׁ מָקוֹם לְכֻלָּם


לַחְשֹׁב

לַהֲזוֹת

לִכְאֹב

לַחַוּוֹת

לֶאֱהֹב

לְקַוּוֹת

לִכְתֹּב


שִׁיר פְּרָזוֹת

שֶׁל בֶּכִי אוֹ צְחוֹק

בְּלִי דֶּחִי אוֹ חֹק


לְהַכְתִּים אֶת הַדַּף

בִּרְסִיסֵי הֲגִיגִים

לַעֲסֹק בַּמִּרְדָּף

שֶׁל תְּשׁוּבוֹת וּסְיָגִים.


הִתְעַיַּפְתִּי

בְּלִי דַּי

כִּי קְצָת עַפְתִּי

עָלַי

עַד מָתַי?!


אֲנִי נִשְׁאָר בֵּינְתַיִם

אֲחַכֶּה לְמָחָר

וְאִם יִקְשֶׁה שִׁבְעָתַיִם

לֹא אֶבְרַח, מְאֻחָר.


דודיק

תגיות

תגובות
דירוג של 0 מתוך 5 כוכבים
אין עדיין דירוגים
הוסף/י דירוג
שיתוף המחשבות שלךהתגובה הראשונה יכולה להיות שלך.

פוסטים נוספים

כמה נפלא לצפור

שוטטתי לתומי בבלוג שכולו אופטימיות עצובה. וביקשתי לומר לה : קומי לך צפור מכס הגלגלים אל תסתכלי אחור נתקי את הכבלים בלי רוח נכאים קצת מסובך אולי אך אלה החיים שלך - בבת עיניי ועוד להוסיף ש..

שרביט 99

ראיתי שחוגגים בבלוגיה אז לא עמדתי בפיתוי ולחצתי. 1.

בין רומו לאישי

לא, אני לא אהיה שם כדי לזעוק בקצב ההמון את הזעקה הנכונה. וגם אם דבק בה שמץ של רחש פוליטי, עדיין היא אמיתית ובאה מהמקומות הנכונים.

bottom of page