top of page

יום רביעי, 15 באפריל 2009

הגיגים שאחרי הטקסים

אסור שילד יקנא בציפור

וּבְיוֹם שֶׁכְּזֶה

אֲבִיבִי וְרָגִיל

מוּעָקָה בֶּחָזֶה

לֹא חֶדְוָה וְלֹא גִּיל


הַתְּמוּנוֹת נִשְׁקָפוֹת

בְּשָׁחֹר וְלָבָן

נְשָׁמוֹת שֶׁעָפוֹת

וְתוֹעוֹת כְּמוֹ לְאָן


יְלָדִים מַבִּיטִים

בְּעֵינַיִם קְרוּעוֹת

דַּרְגָּשִׁים חֲבוּטִים

וְגָדֵר שֶׁל דְּמָעוֹת


וּמִמּוּל בְּיָרֹק

הַדְּרוֹרִים מְדַלְּגוֹת

כֹּה קָרוֹב, כֹּה רָחוֹק,

מַחְשָׁבוֹת מַפְלִיגוֹת


לְעוֹלָם לֹא נִשְׁכַּח

וְחוֹבָה שֶׁנִּזְכֹּר

שֶׁאָסוּר שֶׁיֶּלֶד

יְקַנֵּא בְּצִפּוֹר.


דודיק הלפרין - אסור שילד יקנא בציפור, מתוך האלבום "סודותיי בשירים"

לחן: חנן בן ארי

עיבוד: גיא וינגרטן

מבצע:דודיק הלפרין ומקהלת שבא


תגיות

תגובות
דירוג של 0 מתוך 5 כוכבים
אין עדיין דירוגים
הוסף/י דירוג
שיתוף המחשבות שלךהתגובה הראשונה יכולה להיות שלך.

פוסטים נוספים

דמעת מנחם

ככה זה בחיים. ידיד טוב היה לי - מנחם אביצור.

בטרם את

בכל הספד, לא עלינו, שאני נוכח בו או צופה, מתגנבת למוחי מחשבת חוכא זעירה. אם המוספד היה זוכה לשמוע בחייו חצי ממה שאומרים לו מספידיו, יתכן ולא היה מגיע להלוויתו.

הַמִּלִּים הַצְּרוּפוֹת יוֹדְעוֹת לְתָאֵר חַיָּיו שֶׁל אָדָם

מילים שכתבתי לחברי הטוב שנפטר בעת שעשה את שאהוב עליו על שביל ישראל..

bottom of page