top of page

יום ראשון, 28 בפברואר 2010

דמעות בלי טעם

דְּמָעוֹת בְּלִי טַעַם

שָׁמַיִם אֵינָם צוֹחֲקִים לְעוֹלָם

גַּם לֹא מְחַיְּכִים

שָׁמַיִם אֵינָם בּוֹכִים עַל כֻּלָּם

גַּם לֹא מַלְאָכִים


שֶׁהֵם לֹא עֲצוּבִים אַף פַּעַם

לַדְּמָעוֹת שֶׁלָּהֶם אֵין טַעַם

כִּי הֵם לֹא מַרְגִּישִׁים

כְּמוֹ אֲנָשִׁים

שֶׁבּוֹכִים כָּאן לְמַטָּה


מִלְחָמוֹת אֵינָן נִפְסָקוֹת לְעוֹלָם

רַק הַחַיִּים

הַמַּלְאָכִים לֹא שׁוֹמְרִים עַל כֻּלָּם

כִּי הֵם לֹא מַצְלִיחִים


וְהֵם לֹא עֲצוּבִים אַף פַּעַם

לַדְּמָעוֹת שֶׁלָּהֶם אֵין טַעַם

כִּי הֵם לֹא מַרְגִּישִׁים

כְּמוֹ אֲנָשִׁים

שֶׁבּוֹכִים כָּאן לְמַטָּה


מַלְאָכִים בַּשָׁמַיִם הֵם אוּלַי אֲנָשִׁים

שֶׁנָּפְלוּ – הַאֻמְנָם ?

אִמָּהוֹת עֲצוּבוֹת וְאָבוֹת מְקַדְּשִׁים

עַל בָּנִים שֶׁאֵינָם


וְהֵם לֹא יִשְׂמְחוּ אַף פַּעַם

לַדְּמָעוֹת שֶׁלָּהֶם יֵשׁ טָעַם

רַק שָׁלוֹם מְבַקְּשִׁים

כִּי הֵם הָאֲנָשִׁים

שֶׁבּוֹכִים כָּאן לְמַטָּה.


סבאוהב דודיק

"

תגיות

תגובות
דירוג של 0 מתוך 5 כוכבים
אין עדיין דירוגים
הוסף/י דירוג
שיתוף המחשבות שלךהתגובה הראשונה יכולה להיות שלך.

פוסטים נוספים

הקיץ הזה לבשנו שחור

קַיִץ שֶׁל פְּרֵדוֹת וּסְתָו לְמַחְשָׁבוֹת עַל חֹרֶף אָרֹךְ שֶׁל גַּעְגּוּעַ חָלְפוּ הַחֲסִידוֹת וְגַם הָאֲהָבוֹת אֶל עֵבֶר הָאִי שָׁם הַלֹּא יָדוּעַ נִשְׁאַרְתִּי לְבַדִּי בְּשֶׁלֶף זִכְרוֹנוֹת

שיר תיקון

את השיר הבא כתבתי ברגע של חולשה, רפיון של עצב ושמץ של כעס מהול בחמלה עצמית. קראתי לו – "שיר לא פשוט"

דמעת מנחם

ככה זה בחיים. ידיד טוב היה לי - מנחם אביצור.

bottom of page